En vecka utan Lergigan

Verkar som illamåendet har släppt nu (peppar, peppar). Har hur som helst gått en vecka utan Lergigan utan större bakslag, visst har jag mått lite illa ibland men inget som jag känt att jag måste ta medicin för. Sen kan de säkert komma bakslag men de värsta är hur som helst över! Sovit lite illa i helgen, drömt en massa hemska/konstiga drömmar så får mig att vakna. Drömmer framförallt om att det händer både Oliver och Pysen saker… När jag vaknar är jag uppjagad och magen är stenhård. Måste höra med BM på torsdag om detta är ”normalt”. Är också ofta kissenödig på natten men inte så mycket så jag verkligen MÅSTE gå och då försöker jag hålla mig framförallt för att inte väcka Oliver. Men kanske är de det som gör magen så hård? Är dock inte orolig för Pysen, har alltid ordentligt med gympa i magen, speciellt på kvällen när jag ska sova. Igår kväll var faktiskt första gången som sparkarna/rörelserna gjorde lite ont, kändes som Pysen tog sats och tycker sig åt ett håll med all kraft han hade. Martin blev riktigt överraskad när han kände vilket liv de var i magen!  

/Anna
Gravid | |
Upp