Ny arbetsvecka

Fortsatt trött…börjar bli lite tjatigt de här. I natt vaknade jag dessutom att jag hade kramp i vaden (vanligt med kramp när man är gravid). Själv har jag tidigare (under graviditeterna alltså) bara haft känningar men aldrig fått ordentlig kramp. Men nu kan jag alltså bocka av de också. Dock glad att jag fick kramp i vaden och inte foten för de tycker jag är snäppet värre. På onsdag är det dags för glukosbelastningen vilket jag inte direkt längtar efter, speciellt inte nu när jag mår så illa som jag gör. Igår var de faktiskt riktigt illa, trodde nästan att jag skulle spy. Hoppas det släpper snart…


/Anna


Har förresten nu äntligen tagit ett beslut huruvida jag ska vaccinera mig mot säsongs influensan eller inte. Socialstyrelsen rekommenderar alla gravida att vaccinera sig men jag har efter mycket om och men beslutat att inte vaccinera mig. 

 

Gravid | |
Upp