1:a dagen hemma

Så har jag jobbat klart för denna gång. 1:a dagen hemma idag vilket känns väldigt skönt. I helgen har jag haft ordentligt med förvärkar, nästan så jag trodde att de var dags där ett tag...men troligen berodde de framförallt på att jag tränat på dagen och kanske tagit i lite för mycket... Har svårt att lyssna på min kropp ordentligt tror jag... Nu har jag dock bestämt mig för att de inte blir någon mer gympa förrän Pysen kommit, de är inte värt den oro de ger när magen är hård som en kanonkula och smärtar.

Idag är Oliver på förskolan ett par timmar, känns så konstigt att vara hemma själv utan honom...men ska hämta honom snart! Han blev väldigt ledsen när jag gick och de kändes hårt i mamma-hjärtat... Fick dock en bild på Oliver en stund senare där det stod att han lugnat ner sig snabbt. Skönt de!

/Anna
Gravid | |
Upp