Ett år sen

För ett år sen, nästan på klockslaget kom Oliver. Vårt lilla Pyre som vi väntat och längtat efter så länge! Och nu sitter vi här, gravida igen! Så häftig känsla! Längtar redan nu så efter lilla Pysen i magen (även om de är MÅNGA månader kvar). I stort sätt alla våra vänner vet nu om att Oliver ska få ett syskon vilket känns skönt, då behöver inte jag ljuga om hur jag mår. Nu väntar bara att berätta de på jobbet vilket jag troligtvis kommer göra om ca 1,5 vecka då jag är inne i vecka 13. I helgen har jag fått må bra, så skönt eftersom de varit både midsommar och kalas för Oliver. Mår ofta mycket bättre när Martin är hemma och kan hjälpa till, för då kan jag lägga mig/vila så fort jag känner mig sämre. Är jag själv kan jag inte göra de på samma sätt. Bara två veckor kvar tills Martin går på semester, så skönt! Annars växer magen, speciellt på kvällarna. Med Oliver så började vi ju knäppa magkort vecka 14, men tror nog att jag redan för ett par veckor sen var större än jag var med Oliver i vecka 14. Lyckades förresten jogga hela min runda idag (dock med håll) så ca 3 km! De tar sig! Snart är jag uppe i de där 5 km som är mitt mål!

/Anna
Gravid | |
Upp