Bra morgon

I morse mådde jag inte illa alls, väldigt konstig känsla. Var uppe ett par timmar innan jag kände att illamåendet kom smygande. Tog en Legigan men innan jag visste ordet av de så kräktes jag. Dagen har trots missödet flutit på okej. Haft riktig högsommarvärme här idag, härligt!

Var på MVC idag för inskrivning. Oliver och Martin följde också med. Barnmorskan heter Elionore och verkar hur gullig som helst. Hon som vi hade förra gången (Linda) var helt okej men ingen som jag klickade med så jag bytte till denna då jag pratat med henne i telefon och fick direkt förtroende för henne. Hon pushade mig till att äta oftare (dricka mer) och dessutom börja träna igen (för att minska illamåendet). Så ikväll har jag tagit upp vikterna för första gången på länge...oj vad jag tappat. 

För övrigt var inskrivningsvikten 59 kg (-6 kg från då jag skrev in mig med Oliver), bltr 104/68, hb 119, så jag fick min OK stämpel i bak. 

/Anna
Gravid | |
Upp