Bröllopsdag

Idag är de fyra år sen Martin och jag sa ja till varandra och lovade att älska i nöd och lust. Tänk vad vi gått igenom och upplevt på fyra år! Om någon där och då berättat för mig om allt hade jag nog blivit skrämd...ibland är de tur att man inte vet vad som väntar! Sen är jag så klart otroligt tacksam att vi till slut lyckades få ett barn och nu även vara gravid igen! Livet kunde inte vara mycket bättre. 

Går snart in i vecka 14 och illamåendet går som vanligt upp och ner. Snittar väl på att spy 2-3 dagar/vecka. Sitter just nu i soffan och kände just att de fladdra till i magen. (Googlade snabbt på om man kunde känna fosterrörelser så här tidigt och enligt en MVC sida så var de helt klart möjligt att känna rörelser redan från vecka 13-14). Nu var de iofs ingen spark (längtar) men ändå en lite förvarning om att de finns något där inne! Annars har jag ju tydligt märkt de på magen. Har just nu bara ett par av mina vanliga jeans som passar mig. Blir att plocka fram gravidjeansen. Känns ju dumt att köpa "vanliga" byxor när magen ändå bara ska bli större. Blir att börja knäppa bilder snart! 

/Anna
Gravid | |
Upp