Äntligen

Äntligen har Martin semester och vi kan njuta av att vara vi tre. Som jag längtat! Vet dock att de även innebär att jag inte har så lång tid kvar tills jag börjar jobba. Men jag känner mig taggad och skulle inte vilja gå hemma mer. De som dock känns surt är att de är långt kvar på sommaren när jag börjar. Har fått må helt okej den senaste veckan och jag funderade på så sent som igårkväll om jag faktiskt behöver ta Lergiganet på morgonen. Svaret fick jag idag. Kräktes trots Legigan och macka på sängen. Så ja, jag behöver fortfarande ta min medicin. På torsdag ska jag äntligen på inskrivning på MVC (de första besöket var mer en hälsokoll). Ska bli intressant att ffa se vikten och järnvärdet då jag känner mig så trött (men ändå har svårt att sova - iaf den sista tiden). 

/Anna

Idag ska vi också börja knäppa kort på magen! Fast den har ju vuxit sen typ vecka 8. 
Gravid | |
Upp