Vecka 17+0

Så har man börjat jobba igen. Känns bra att vara igång men man märker att man inte är van att hålla igång hela dagarna. När man är hemma kan man på ett helt annat sätt sätta/lägga sig och vila några minuter. Nu är jag igång och går/står i stort sätt hela dagen. Känns lite dumt emot Martin att jag är så trött när jag kommer hem, minns ju hur de var när han kom hem, att han fick ta hand om Oliver – blir inte riktigt på samma sätt nu. Så klart jag vill vara med Oliver (och Martin) har ju saknat dem massor, men orkar samtidigt inte tokleka med honom.

 

Längtar så efter torsdagen och UL. Vill ha det lugnet att allt är bra! Största frågan är vad vi gör med ”stor vilden” under tiden? Är tveksamt om han kan vara med på UL. Men har samtidigt inte så många alternativ.

 

Magen växer – betydligt bredare än förra gången. Och träningen fungerar fint. Tränade nog magen för mycket igår för idag är jag riktigt öm i nedre delen av magen/ljumskarna. Får försöka ta de lite lugnt.

 

/Anna

Gravid | |
Upp