Under 100!

Såg idag att de bara var 99 dagar kvar till vårt bröllop! Herregud vad tiden gått snabbt! Fick lite sådär halv panik fast jag vet att vi har bra koll på saker och ting...

Av de stora sakerna så är följande klart
Festlokal bokad
Präst bokad (möte med honom i början på maj)
Frisör bokad (konsultationstid 4 veckor innan bröllopet)
Klänning på g (sys i Kina)
Catering i stort sätt klart (möte med dem i påsk)
Möte med konditoriet för bröllopstårtan bokad
Solosång i kyrkan fixad
Toastmaster, tärna och bestman klart
Underkläder ordnade
Resa till Tyskland för inköp av dryck bokad
Inbjudningskort iväg skickade
Busstransport till/från kyrkan
Bröllopsnatten bokad
Vigselring klar (ska bara hämta ut den)

De som inte är helt klart är följande
Sminkning (har en tjej på g)
Brudbukett och andra blommor
Dukning
Fest- och vigselprogram, samt gästbok
Vår transport (dock är de min fars jobb att ordna)
Skicka in om hindersprövning och namnändring
Önskelista ska kompletteras
Musik till festen (eventuellt på g)
Bröllopsresa (funderar och planerar)
Bordplacering
Smycken

Tror att de är de stora hela... Säg gärna till om jag verkat glömma något!

Jaja de ska nog ordna sig! Nu är det först och främt våffeldagen (jag har dock soppa till lunch). Ska även på medarbetarsamtal med chefen idag...är lite dåligt förberedd så jag mådst nog sätta mig ner och kolla igenom lite...

/Anna
Allmänt | |
Upp