Snart...bara upploppet kvar

Ja, jag kanske skulle tala om att jag fortfarande lever...men de är knappt... Snart är det dags att flytta (till helgen) och båda lägenheterna ser ut som bombnedslag! Den gamla för att saker står huller om buller och jag vet inte vad som ska packas ner (eller allt ska ju ner) men inte var...skillnad var de då vi flyttade från Övik, då hade jag super koll och varje sak hade sin låda. Nu tycker jag ner lite saker här och lite där...usch skäms, jag är ju ändå en "Sandbergare". Den nya lgh ser minst lika mycket ut som ett bombnedslag, eftersom lådor och annat krafs börjar strömma in samtidigt som vi inte renoverat klart (har golv att lägga i hallen och häll, ugn, diskmaskin, bänkskiva, skåpluckor mm att ordna i köket) detta tillsammans med massvis av sågspån, damm och kartong gör det hela en aning kaosartat... Men de är inte så lång tid kvar nu...och jag hoppas verkligen att flytten flyter på smidigt.

Måste bara nämna att Anna bjöd oss på mat igår, hon är för go. Dessutom körde vi två vändor med hennes bil men massor av kartonger, påsar och annat som skulle upp i lägenheten.

/Anna
Allmänt | |
#1 - - Niklas:

Lycka till i helgen! Hoppas att ni får ordning så småningom!

#2 - - Åsa:

Åh, lycka till i helgen!!! Jag känner igen din röra, f så jobbigt. Men nu är det nära, kämpa på bara några dagar till =)



Kram och lycka till!!

Upp