One year ago

I måndags var det ett år sen sedan jag kom till Karlskrona, känns riktigt skumt att tiden gått så snabbt och att så mycket har hänt. Träffat många nya vänner (förhoppningsvis vänner för livet), lärt mig massor inom mitt jobb (även om jag har hur mycket till att lära), köpt bostad med mera! På tal om bostad så blev det igår klart att vår hyresrätt har hittat en ny ägare, mycket bra, speciellt eftersom han kan flytta in när som helst och de betyder att vi slipper alla dubbla månadshyror! Tackar och bockar!

Det enda som jag tycker är synd med att jag flyttat hit till Karlskrona är att de inte varit så många och besökt mig (jag har ju iofs inte besökt så många heller), Vicki är i alla fall en av få som tagit sig tid att komma ner och besöka mig, tack gumman betyder grymt mycket för mig! Jag lovar att komma upp till Stockholm så fort det här med lägenheten lugnat sig!
/Anna
Allmänt | |
Upp