Faddrar

Riktigt dålig på att uppdatera nu...man kommer in i olika faser med bloggandet helt enkelt. Hur som helst måste jag berätta att vi var på dop i helgen. Min brors barn döptes, och Martin och jag hade äran att bli faddrar! Stort! Kristoffer Otto som han nu heter skötte sig exemplariskt i kyrkan, skrek ingenting, inte ens när prästen "vattnade" honom! Kristoffers storebror Samuel var också helt underbar, han fick bland annat hjälpa till att torka av Kristoffers panna! Efter dopet bjöds de på dopkaffe, innan vi for hemåt igen. Skönt att komma hem redan på lördag kväll!

Söndagen blev en riktig lugn dag, helt perfekt för min del. Åkte runt och införskaffade diverse saker till lägenheten (den börjar ta form nu) och hälsade även på Frida och Henke i Basasjö (håller på att bygga hus där). Man blir allt lite sugen på att skaffa hus, men de får vänta några år till iaf...

Veckan har rullat på som vanligt, har lite ont i halsen vilket innebär att min start i tjejmilen känns väldigt avlägsen, tyvärr! Är åt ena sidan väldigt sugen men åt andra sidan känns de skönt med en helt tom helg! (När hände de senast?)

/Anna


Allmänt | |
Upp