Glass i stora lass

Underbart väder idag med, sitter bara och längtar efter att få åka till Glassiären och ta en glass! De kommer dock inte hända idag (Martin och jag ska iväg och storhandla på COOP). Men i helgen, då sjutton ska de bli premiär om jag så får stå och köa i timmar (vilket jag kommer att få). Glassiärens glass är värd att vänta på! Have an (n)ice day! =) Undra om de har några härliga smaker i år? Enligt Matilda som har varit där två gånger (!) redan (och dessutom är laktosintolerant) sa att de fanns mycket spännande att välja på. Mmm! Vattnas verkligen i munnen. För alla er som inte varit på Glassiären måste jag säga att ni missat något. Karlskrona är värt att besöka bara för att ta en lite glass på Glassiären!

I morgon är de redan fredag, hurra! Har handledning på fm, och sen en habplan på em, och sen ska jag nog ta en tur ut i solen. För vädret skall hålla i sig, har de som kan detta, lovat!

/Anna
Allmänt | |
Upp