Sömnproblem

Kanske veckans härligaste stund är här, fredag eftermiddag. Man går ner i arbetstempo (de är ju trots allt nästan helg) och bara någon timme kvar tills man har hela helgen framför sig, kan de bli bättre?

Härom morgonen kom Martin in till mig på badrummet och var allmänt trött och förvirrad. Han pratade något om att han hade byxor på sig vilket jag tyckte var bra eftersom de var dags att kliva upp. Han förklarade då att när han gått och lagt sig kvällen innan hade han inte haft sina byxor på sig, när han däremot vaknade på morgonen så hade han sina byxor...han hade med andra ord agerat i sömnen... Känns lite riskabelt, nu både pratar han och agerar i sömnen, vem vet vad han hittar på framöver? Tur att jag ligger still och sover som en prinsessa....eller en prinsessa som slår ihop sina tänder så flisor ryker...usch jag borde verkligen ta mig till tandläkaren och boka tid för att göra en bettskena! Varför skjuter man hela tiden vissa saker på framtiden? Andra tar man ju tag i på en gång, även om de kanske är "obehagliga".  


Helgen ska man i alla fall inte skjuta på, ska bli himla skönt att vara ledig ett par dagar!

/Anna 

Allmänt | |
Upp