På tåget (klass 1, de ni!)

Ska väl försöka få ner några rader, trots att detta är första dagen på semestern! Jag sitter just nu på tåget på väg till Gävle, och som vanligt är tåget försenat...suck, att SJ aldrig lär sig! Fast i ärlighetens namn var/är de nog inte deras fel denna gång, eller jo de är det ju men de blev fel på en vagn och sådant kan man inte direkt påverka. Hoppas bara mitt Gävletåg väntar så jag slipper bli sittandes i Stockholm!

Helgen var mycket trevlig och kusinens konfirmation fick mig att önska att jag vore 14 igen! Tänk var tiden går snabbt! Mitt brorsbarn är redan 1,5 och de känns som de var igår han föddes! Han har kommit på att man kan säga nej nu...vilket inte alltid är så kul för min bror och hans fru... Men söt är han, eller vad säger ni? Drillar honom hårt för att lära sig säga Anna, funkar när han vill.

Äh, som vanligt går de inte att ladda upp bilder...får ta de senare!

/Anna
Allmänt | |
#1 - - Bossan:

Söt och söt... jag tycke att han ser katig ut (eller projicerar jag nu?). Det är väl inte så mycket att han har lärt sig att säga nej, som hur han reagerar på ett nej. I går skrek han i 15 minuter och satt på gatan bara för att han inte fick leka med nyckeln som jag låste dörren med... Var kan han ha fått sitt humör ifrån!?

Upp