Veckorapport

Så har över halva veckan gått... Har varit trött som få men nu när helgen närmar sig kommer också krafterna! Min trötthet som jag har på veckorna är nog till stor del psykologisk, tristessen gör mig nog tröttare än vad jag egentligen är. Men nu är det som sagt bara en dag kvar till jag sätter mig på tåget igen.

Helgen är som ett oskrivet bland, inget speciellt planerat. Eller nu ljög ja, vi/jag ska ju fira Martin som fyller 25 år! Så på söndag ska jag baka bullar och kakor till min älskling så att våra vänner har något att mumsa på när de kommer på söndag. Sen ska ju jag fixa Martins present...är ute i sista sekund, jag vet...men grejen är redan klar, ska bara in på stan och hämta den... Nu blir du nyfiken va Martin? =)

Annars har väl inte hänt så mycket denna vecka. Min älsklings hamster (dvs Martin) säger att svullnaden sakta men säkert börjar lägga sig och han ska dessutom ta bort stygnen på fredag. Skönt för alla inblandade! Knäppte föresten ett kort på Martins haka innan sköterskan satte på plåster, tänkte, om jag får Martins tillåtelse lägga in den bilden också.

Nu kanske jag ska ta och jobba lite igen...ska strax bege mig ut till ännu ett boende.

Tänk om det vore fredag idag...vad glad jag skulle va!

/Anna
Allmänt | |
Upp