Gravidhjärna 2.0

Oj vad jag glömmer/lägger bort/missar saker… Skyller allt på min gravidhjärna! Brukar ju ha stenkoll på saker och ting men nu känns det som jag ha bomull i huvudet! För att göra en lång historia kort så lyckades jag ta bort i stort sätt alla appar på min mobil då jag trodde jag satt och rensade den mobil som mamma skulle ta över… Suck! Dessutom går det inte att få tillbaka all information som t ex amningsappen där jag loggat all Olivers amning från då han var en halv vecka tills jag slutade. Eller BVC-appen där jag kunde följa Olivers vikt och längdkurva som nu inte finns för iPhone längre. Slutade dessutom med att jag insåg att de nya abonnemanget som jag ordnat till mamma inte funkar till den telefonen. Megasuck! Så här är de hela tiden… Om de är så här illa nu, hur blir de då om 5-10-20 veckor? Vågar knappt tänka på de…

 

/Anna       

Gravid | |
Upp