Fredagskväll i soffan

Ikväll har jag varit själv eller själv är jag ju inte, Oliver har varit med mig och Pysen så klart! Men Martin har varit borta. Har bara slappat i soffan och tryckt i mig godis. Var på väg att somna redan strax efter åtta men har hållit mig vaken tills nu (lär somna snabbt när jag släcker). Ska jobba i morgon, helgtjänst. Bör vara på jobbet innan 9 i morgon och funderade en kort stund på att ställa ett alarm tills i morgon bitt men sen kom jag på att vi redan har ett alarm som alltid vaknar runt 6 så de är nog ingen risk/chans att jag sover till efter 9. Ibland blir jag nästan lite rädd när jag tänker på att vi snart kommer ha två små pluttar, vi kommer ha att göra! 

Provade förresten att springa idag. På löpband, ganska lugnt. När jag sprang kändes de bra men nu känns de framförallt i symfysen (framtill). Får se om de blir värre. Bara att hålla tummarna att de inte blir de. 

/Anna
Gravid | |
Upp