Pirrar lite i magen nu

Tuppade inte helt av efter marathonet...bara varit lite annat på min agenda som har fått prioriterats före. Nu blir det dock bara något inlägg innan ytterligare en paus i bloggandet (kan dock fortsätta att följa mig på resedagboken). Snart är det alltså dags att ge sig iväg, och som jag längtar! I natt slog resfebern till tror jag...hade riktigt svårt att sova och det kändes som om jag låg och vred mig hela natten... Packat har jag gjort och är väl i stort sätt klar med, Martin däremot har inte börjat...tänk att vi är så olika!

Ikväll ska jag på föreläsning på Loket om äventyrssport (passar bra för vad som komma skall) och sen ska jag gå en promenad med Anna! På tal om Anna så var vi där i helgen. Ja Rebecca var också där, hon hade kommit ner från Kungsbacka. Hade en trevlig dag på stan först och sen blev de trerätters middag (underbart gott). På kvällen sedan blev de förfest med spel (Absolut Överens) och slutligen spontan charader! Grymt skoj! Tog en sväng ut på Harrys också, men med lite folk och inte speciellt bra musik så blev vi inte så långrandiga där... Söndagen bestod ffa av vila (och packning för min del)!

/Anna 

Allmänt | |
Upp