Lördag

Vaknade i natt och tänkte "o nej, jag vill inte jobba i morgon" sen insåg jag att de var lördag, så underbart! Martin är iväg och spelar volleyboll och jag har varit en sväng på stan med Anna. Tog en fika på Coffehouse, alltid lika trevligt. Om en stund ska jag iväg och svettas på L&M, cirkelgympa står på schemat och ser riktigt mycket fram emot de, var länge sen nu. Fast jag måste erkänna att jag har aningens träningsvärk både i ben och axlar från BC i torsdags! Men de ska nog gå bra ändå!
För er som inte vet så har vi riktig vinter här i Karlskrona, helt underbart! De jobbigaste är dock att de snabbt blir moddigt...när jag skulle ta min cykel tidigare idag så hoppade kedjan och när jag fixat den råkade jag slita av bromsvajern på cykeln...så nu har jag ingen broms på framhjulet, kanske inte de bästa nu när de är halt ute...får se om jag (läs: Martin) kan ordna de i morgon...
/Anna
Trettondagen var vi ute och åkte skridskor på isen utanför Långö, en riktigt fin dag!
Allmänt | |
Upp