Helg igen

Så var de snart helg igen! Känns knappt som om jag jobbat denna vecka! I onsdags var det planeringsdag hemma hos en arbetskamrat. Vi gick igenom hela barnlistan för vårt team (ca 240 barn) för att se om alla hade en aktuell habiliteringsplan samt rätt kontaktperson...de tog hela dagen, men nu är de gjort iaf! I går var de personaldag för habiliteringen i Blekinge, dvs både för Karlskrona och Karlshamn. Vi fick guidade turer både på Marinmuseet och i stan, mycket intressant och lärorikt!

På söndag kommer mamma och pappa hit en snabbis, det är ju mors dag och både mormor och farmor befinner sig i dagarna i Karlskrona. Annars står det beachtunering på schemat (ovanligt?) men denna gång kanske inte bara för Martin utan även för mig. Vet ännu inte om de blir någon damtunering men får veta de i eftermiddag. Egentligen är jag inte så laddad för att spela, eftersom Anna (som jag brukar spela med) är borta, men de andra tjejerna vill så gärna ha en tunering att jag till slut gav vika och ställde upp. Känner mig riktigt snäll, för tuneringen kostar ändå drygt 300 kr att ställa upp i. Men som sagt vi får se om de blir någon, de saknade fortfarande två till spelare.

Annars längtar jag mest efter att få lägga mig i soffan ikväll, fast jag är även sugen på att gå upp på torget och se alla som sak gå på bal ikväll (kanske köpa en glass på Glassiären också?) Fårse vad Martin är sugen på?

/Anna

Allmänt | |
Upp