Min blogg utan bilder

Min blogg är inte gjord för bilder tror jag...varje gång jag ska lägga in en bild så blir de alltid något fel...blä!

Helgen var i alla fall mycket lyckad, bättre väder får man leta efter, 18000 besökare, förstklassig beachvolley, underbart med andra ord.

Nu börjar man också se ljuset i tunneln, semestern! Tjoho! Som jag har längtat och väntat! Martin går på fredag och jag nästa torsdag. Drar först upp till Linköping en snabbis innan jag fortsätter upp till Övik!

Nu på torsdag fyller Martin år, har som vanligt haft riktigt stora problem att hitta på vad jag ska köpa till honom... Han gör de verkligen inte lätt för mig... Igår sa han att han kommit på något han önskade sig, att bilen (golfen) blev såld... Ja hur lätt är de då? Den rullar ju inte ens! Jaja får väl rita en teckning om jag inte kommer på något bättre!

På lördag ska jag göra en skojsig grej tillsammans med några tjejkompisar. Vi ska bli sminkade och fotade av en makeup artist och en fotograf. (Ni vet sådant där som är jättepopulärt att man gör nu för tiden). Eftersom jag är en linslus tvekande jag inte många sekunder när de ringde och frågade om jag ville ställa upp! Att sen själva plåtningen och allt är gratis skadar ju inte! =)

Åter till journalernas värld...slut på rasten!

/Anna
Allmänt | |
Upp