En fredag i soffan

Har legat och slappat i soffan hela kvällen (förutom då jag gått upp och ner till tvätten). Martin är på grabbkväll så jag har kunnat kolla på vad jag vill =) Gillar verkligen att vara själv ibland, man behöver verkligen de. Men ska inte sticka under stolen med att de ska bli skönt att få hem Martin. (Ska åka och hämta honom och grabbarna om ett tag, hur snäll är inte jag?) 
 
Jag hade tänkt åka till Sthlm i helgen och springa Tjejmilen, men efter mycket mycket om och men så har jag till slut bestämt mig att inte åka. Ska faktiskt bli skönt med en lugn helg här i Karlskrona! Inget inplanerar alls! Eventuellt springer jag mitt egna tjejmil på söndag, bara för att...men de beror på hur jag känner mig i benen! Blir nog en sväng på stan också, om jag får med mig Martin dvs.

Kanske blir lite bröllopsplanering också. Just nu är vi inne på att lägga upp en budget, lätt att pengarna springer iväg om man inte har koll! Men vi är än så länge överens om saker och ting, och de är skönt! 

/Anna


Allmänt | |
Upp