På begäran av Rebecca

På begäran av Rebecca så ska jag nu nämna lite om förra helgen. Hon tyckte nämligen att jag missat och berättat att på kvällen efter Marindagen så var vi fem på O´learys och drack öl och halv tittade på när Charlotte Perelli sopade banan av konkurrenterna...eller hur det nu va?! De var i alla fall mycket trevligt och O´learys har blivit riktigt hightech de har numera små boxar (typ) på varje bord där man kan klicka på olika knappar om man vill beställa mer eller betala notan. Och när man trycker på knappen så har tydligen servitrisen ett armband som börjar vibrera. Var vi dock inte förstod var hur servitrisen visste vilket bord hon skulle gå till. Men de kanske någon smart bloggläsare vet?

Måste även ta och berätta att jag vaknade härom natten att Martin sa: "Ja, men okej, då säger vi så. Ha de bra! Hej" Var helt säker på att han pratade i telefon, och säkert trodde han de också, problemet var bara att han också sov! Började undra om han jämt pratar i sömnen eller om det är bara de gånger då jag vaknat han pratar i sömnen? Undra om jag säger något?

Igår var för övrigt en underbar dag, vi gjorde en picknick och satte oss på Saltös klippor och njöt av solen, maten, vattnet, varandra och att vara ledig! Helt underbart! Dagen avslutades sedan med en promenad med Anna och Rebecca!

/Anna

Allmänt | |
Upp