Var är sommaren?

Fy vilket tråkigt väder, har sedan jag slog upp ögonen i morse längtat tills jag får lägga mig under täcket med huvudet på kudden och somna igen...är man inte redan deppig så blir man det en sådan här dag. Inte blir det bättre av att det känns som det är onsdag trots att det bara är tisdag...

Glädjande är dock att vi äntligen fått klartecken från hotellet i Sundsvall, så nu blir det en mysig hotellnatt där iaf. Vilket iofs innebär att det bara blir en natt tillsammans med Martin om jag nu inte väljer att åka upp till Övik på fredagen eller åka med hem på söndagen...känns en aning omständigt om man säger så....fast åt andra sidan har jag ju inget bättre för mig här i Söderhamn och jag vill ju dessutom träffa Martin så mycket som möjligt...

Nä nu har jag suttit på jobbet tillräckligt idag...ta hand om er alla!

/Anna

Martin jag håller en tumme eller två för dig ikväll!
Allmänt | |
Upp