Abstinens

Fick världens huvudvärk igår…som även sitter kvar idag. Var lite orolig att de skulle vara trycket men tog de nu i morse och de var låga 100/63, så de var de ju inte. Slutade även ta Lergigan igår och efter lite efterforskningar så tror jag att de kan vara abstinens av den (innehåller koffein). De positiva är att jag i alla fall inte mår illa, inte så illa så jag känner att jag behöver ta Lergigan i alla fall. Bra de! Får kanske ta och köpa mig en Pepsi för att få i mig lite koffein, så kanske huvudvärken släpper. Annars händer inte så mycket just nu, dagarna rullar på, magen växer och jag mår helt okej. I slutet på nästa vecka ska jag i alla fall till BM, de ser jag verkligen fram emot! Kan dock hända att de varken lyssnar på hjärtljudet eller mäter magen eftersom jag då precis gått in i vecka 23 (annars ”brukar” första besöket efter UL vara vecka 24), men jag hoppas att BM ändå mäter och lyssnar!

/Anna
Gravid | |
Upp