Man ska inte ropa hej...

Igår sa jag till grannarna att jag mådde mycket bättre och att jag hade mitt illamående under kontroll...idag vaknade jag kl 5 av att jag mådde illa (inget bra tecken). Tyvärr blev dagen värre än jag trott...kräktes hela förmiddagen (fick ringa hem Martin). Tog mig samman och åkte en tur på Lövmarknaden (där jag gick förra året höggravid). De var skoj att komma ut en stund men mådde dessvärre inte bättre av de, snarare tvärtom. Illamående har fortsatt hela dagen + en dunkande huvudvärk! lägg dessutom till orkeslöshet och frusen så har ni mig just nu... Ligger här i soffan och försöker få i mig både vätska och näring... Martin var klok nog att dra till sin chefs båt en stund (jag är i alla fall inte så roligt sällskap just nu). Hoppas på en bättre dag i morgon då det dessutom är midsommarafton! 

/Anna
Gravid | |
Upp