Fortsatta "problem"

Gravidhjärnan (om de nu är den) fortsatte att ge mig problem igår. Inte nog med att jag snodde min kollegas tröja (trodde att jag tagit fram den) så när jag skulle cykla hem på em fann jag inte nyckeln. Var HELT säker på att jag dagen innan (då jag cyklade till jobbet) hade lagt den i väskan eller i jackan men den fanns inte där… Fick snällt ringa till Martin och Oliver som fick komma och hämta mig. Tog dock och sprang från sjukhuset och så hämtade de upp mig på vägen. Körde sen till Nättraby och släppte av mig där så att jag fick springa hem. Sprang (lunkade) i lite mer än 30 min och tog mig mer än 6 km vilket jag är mycket nöjd med. Tyvärr är mina leder (bäckenet) mindre nöjd med detta…får nog ta de lite försiktigt med löpningen framöver…men jag tycker ju att de är så skoj! Idag är de äntligen fredag, även om veckan har gått väldigt snabbt så är de så skönt med helg. Även gått in i vecka 19 nu (18+1) vilket känns bra, nästa vecka är de halvtid!

 

/Anna

Gravid | |
Upp