BM besök

Var hos BM idag men hela familjen, skönt att ha Martin med sig för att bekräfta hur jag mår. Blev lite rörigt (Oliver var ju också med) så mitt mående kom lite i skymundan eller hur jag ska uttrycka mig. Med BM förstod att jag var less på detta och rådde mig att sätta igång med något projekt så jag inte bara fokuserar på Pysen. Pysen verkade iaf må bra, hjärtslag runt 145 och magen var fortsatt 34 cm - vilket innebar att jag fick en ny tid i nästa vecka (eftersom den inte växt). BM trodde dock att de berodde på att den sjunkit mer och jag är inte heller orolig. Samma sak hände ju med Oliver. Mitt bltr var 107/76 (ungefär) och vikten 71 kg (hoppas jag stannar där nu). + 12 kg hittills, de räcker! Mitt Hb värde var förvånande 132! Imponerad att de var så högt med tanke på att jag inte ätit järntabletter på flera veckor! 

Pysen har varit igång massor idag och jag har även en hel del sammandragningar. Väntar bara på att de ska börja på att göra ont också! (Hade en kraftigt sammandragning när BM skulle mäta magen och de bara skrattade åt den - att den var så hård). I morse vaknade jag förresten med ryggont, första morgonen jag känner något (annars är de bara på kvällarna). 

/Anna
Gravid | |
Upp