2015 och vecka 39

Så var vi både inne i vecka 39 men framförallt 2015, känns så skönt! Nu är jag dock "smärtsamt" medveten om att de kan dröja innan Pysen tittar ut. går jag över lika mycket som med Oliver så blir de den 24 vilket är en evighet! Men för hoppas att Pysen kommer innan dess! 

Ringde förresten till förlossningen igår, och de tyckte att de var säkrast att jag kom in vilket jag gjorde. Kollade först upp att de hade de lugnt (hade ingen lust att sitta på förlossningen hela nyårsafton. CTGn gick dock snabbt och allt såg bra ut. Så de kändes bra även om jag egentligen inte var orolig eftersom Pysen rörde sig. Försökte dock ligga på rygg under CTGn vilket resulterade i att jag höll på att svimma... Ordnade dock upp sig när jag fick lägga mig på sidan. 

Idag är Pysen mer som "vanligt" även om BM sa att jag skulle ställa mig in på att rörelserna nu blir mindre. 

/Anna
Gravid | |
Upp