Söndag 28 sep (24+3)

Riktigt skämt bort mig i helgen (här inte till vanligheterna kan jag lova). Igår tog jag en ansiktsmassage igår och idag pedikyr - känns så bra! Polenäventyret har varit väldigt positivt förutom att jag igår fick enormt ont i magen. Vet inte om de var växtvärk eller förvärkar eller något helt annat. Magen var stenhård och de smärtade ordentligt och ännu värre blev de om jag rörde mig. Blev så klart orolig också vilket inte gjorde saken bättre... Man hör ju hört att förvärkar är vanligt men att de inte ska göra ont. Men jag menar att när hela magen spänns så gör de ju ont. Fast inte så ont som en värk, de kändes ju inte som om jag skulle föda. Jaja, får ta och ringa BM i veckan om jag känner att de inte kan vänta tills nästa vecka. Pysen är efter en lite lugnare morgon igång han/hon också. 

/Anna
Gravid | |
Upp