Ytterligares en vakennatt

Legat vaken i drygt 45 min snart och de känns som om de kommer dröja innan jag somna om. Klockan är 3 på natten. Börjar bli lite halvdrygt de här. Täppt i näsan är jag också... Nässprayet kommer nog behövas fram tills att de är dags för Pysen att komma ut (i alla fall känns de som de - trots att jag är mest förkyld nu). Ont i fogarna har jag också, ffa i ryggen. Har riktgt svårt att hitta en skön vilo/sovposition. 

Igår morse var Pysen ovanligt lugn men tog igen de med råge på kvällen. Vet inte riktigt vad han gjorde men ont gjorde de. Kändes som han slog och sparkade åt alla håll samtidigt. 

På måndag är de dags för BM besök. Hoppas verkligen att Pysen ligger rätt nu. För vill inte föda med kejsarsnitt eller sätesbjudning för den delen heller...

/Anna
Gravid | |
Upp