Sista besöket hos BM...

...ja i alla fall i år. Nästa besök är den 7 jan (och vi "beslutade" att de får bli de sista). De sista inbokade besöket är nämligen den 21 jan - och då hoppas jag att jag fött! Magen var lika stor som sist (34 cm) och jag följer strax över normalkurvan perfekt (magen är alltså lite större än sist). Vikten var nu 71 kg (+12 kg) och jag hoppas på att jag stannar på 73 (vilket jag stannade på förra gången). Trycker var lågt, 101/68...men som vanligt inget jag märkte av. Pysen ligger med huvudet nedåt och kommer enligt BM inte vända på sig mer nu. Ca 1 cm kvar tills han blir fixerad. Ska ta de lugnt fram till nyår och därefter blir de promenader för att få Pysen fixerad. 

Nu på kvällen har jag legat och vilat lite i  sängen. Pysen har varit igång som jag vet inte var! Kändes som om han gjorde saltomortaler i magen! Nästan lite obehagligt! 

/Anna
Gravid | |
Upp