Första men inte sista...

Första (men tyvärr nog inte sista) gången jag har varit orolig för Pysen i magen. Så underbart de är att känna sparkarna lika skrämmande är de när man tycker att sparkarna helt har upphört! Idag var en sådan dag... Vet att de kommer och går och de är inte ens alla som känt sin första spark i vecka 20 men de kan inte hjälpas att jag blir helt paralyserad av oro... Legat länge och bara känt på magen, puffat på magen och så väntat, tyckt att de rört sig men inte varit säker och väntat lite till... Till slut gav jag upp och sen dröjde de inte länge för jag kände en lite spark som jag inte kunde förneka. Nu när jag lagt mig har Pysen boxningsmatch i magen känns de som, underbart! Snart 50% av graviditeten kvar och som sagt detta var nog inte sista gången...

/Anna
Gravid | |
Upp