Lördagsjour

Jobbar lördag idag, vi gör de ibland (typ en gång i halvåret). Brukar inte vara speciellt mycket men idag hade jag en hel drös med patienter.

Lite lugnare de senaste dagarna, accepterat att jag inte mår lika varje dag (och att jag vissa dagar inte känner något alls). Och så länge jag inte blöder så kan jag vara lugn (och som en kollega sa "ja och även om du blöder så vet vi ju att de inte behöver betyda någonting"). Så lugn i båten med andra ord. Något som jag märker klar skillnad på är min matlust...har verkligen ingen matlust alls (mitt godis/chokladsug är så gott som borta). Igår ville jag gå till Willys och hitta något jag var sugen på (brukar vara tvärtom att man vill undvika och hitta något att vara sugen på).

Idag efter jobbet ska vi (jag och Martin) ut på lite loppisar för att se om vi hittar en skänk/ett skåp att ha våra böcker i, i vårt hus. Längtar så tills vi får/kan flytta in.

/Anna

Allmänt, Gravid, Hus | |
Upp