Effektiv!

Idag skulle jag egentligen hållit i en föreläsning om rörelsehinder men den blev inställd och då fick jag en massa tid över för allt jobb som man bara skjuter på... dvs journalskrivning, koppling, bevakning och signering. Men nu fick jag alltså tid för de, och herregud vad effektiv jag varit! Alla mina smålappar om saker att göra är borta och jag har kopplat och registerat varenda besök jag haft! Dessutom har jag lagt bevakning på alla barn som jag är kontaktperson till så jag vet när det är dags att boka in habplaner och ortopedronder. Känner mig så duktig!

Ikväll drar jag och Martin till Sthlm. Jag ska upp och springa halva Lidingöloppet. Vet ännu inte om jag är nervös...men de lär väl komma...mest nervös är jag nog för att det ska bli pissväder (8 grader och regn...) men de ordnar sig nog... Kommer hur som helst gå ut väldigt lugnt eftersom jag hört att det är en tuff slinga man springer.

Ska även bli så skoj att träffa mina vänner! Vicki (och hennes Jens som jag fortfarande inte träffat), Sofia, Bylla, Johanna och deras lille son Sebastian och så Carro så klart. Ska bli en riktigt rolig helg!

/Anna

Bröllopet förra helgen var väldigt fint och trevligt! Var dock helt död på söndagen även om jag tog de väldigt lugnt på bröllopet (med tanke på morgondagens lopp). Speciellt skoj var det ju så klart att träffa mina bröder. De är ju inte så ofta man får chansen att träffa dem! Man kanske skulle införa en syskonhelg varje år? Hmmm, tåls och tänka?
Allmänt | |
Upp