Pirrig

Varje gång jag går in på min blogg nu får jag en chock att de är så få dagar kvar till vårt bröllop. 37 dagar!? De är ju jättejätte snart, och jag/vi har fortfarande massor att fixa!

Martin åker iväg till Norge i helgen (och Gbg nästa helg) så förhoppningsvis kommer jag få en hel del gjort, vore skönt att ha vigselprogrammet klart samt stommen för festprogrammet... Ikväll är blir de dock inget fixande, jag ska vara med på blodomloppet som går av stapeln här i Karlskrona för första gången. Har lyckats ragga ihop två lag från Hab, ett gående och ett springande (jag tillhör den senare gruppen). Var över 1,5 år sedan jag var med i ett lopp och även om jag absolut inte siktar på någon tid (utan bara på att ta mig runt i ett behagligt tempo) så är jag lite små pirrig... Fick även en cykeltidnining i posten igår, DEN gjorde mig nervös!

/Anna
Allmänt | |
Upp