Möhippad igen =)

Igår blev jag möhippad på jobbet, väldigt oväntat och trevligt! Hade märkt att några var lite hemlighetsfulla men trodde de endast berodde på att de pratade en eventuell present till mig (brukar ha insamlingskuvert när någon fyller år/slutar/får barn osv). Men där tog jag fel och fick istället dansa både Afrikansdans, åka cab och äta gott. En väldigt trevlig och lagom möhippa så där mitt i veckan! =) Tack alla som var med!

Fjärillarna i magen börjar göra sig allt mer påminda...9 dagar kvar, de är helt totalt galet! Får inte in i mitt huvud att jag ska gifta mig snart, gå längs altargånen, höra Jesper & Matilda sjunga, byta ringar, ha stor fest, glädjas med alla mina vänner! Fortfarande en hel del att pyssla med, små logistikproblem, festprogrammen, lite med kläderna och all mat...så än så länge kan jag inte riktigt slappna av...

/Anna
Allmänt | |
#1 - - Lisa:

Så roligt det ska bli! Vi ser verkligen fram emot helgen och vädret ser ju ut att bli helt olidligt bra ;-) Kram!

Upp