En kort semester

Ja jag har ju haft semester också och för att kort berätta vad jag gjort då så...

Började de hela med att jag simade Vansbrosimmet (halva) vilket var en upplevelse men inget som jag är sugen på att göra igen. Mamma och pappa var snälla nog att köra dit mig (var i Dalarna).

Efter detta åkte jag till Stockholm för att vara med Sofia någon dag, väldigt mysigt (fler spontana besök måste ordnas)

Veckan som följde var lugn, varm och kravlös. Träffade vänner, fikade, tränade, åt gott mm (Martin var då i Övik)

På söndagen tog jag bilen och for via Ullared till Göteborg och Martins syster. På måndagen kom även Martin och vi spenderade två dagar i Göteborg bestådende av shopping, bad, Liseberg (vann 2 kg Toblerone på chokladhjulet - igen!), middag med Rebecca och Fredrik mm.

Sen blev de en tur till Halmstad (via Kungsbacka och Rebecca) till Anna och Walter. Bad på Tylösand, middag, val av bröllopspresent (fick en tavla) och picknick med (alltså inte tillsammans med) The Ark.

Torsdagen tog Martin och jag en sväng om in i Skåne, besökte bla Skånes största vattenfall (wow...) och sen Åhus. Blev dock besviken att de tagit bort "ät så mycket glass du orkar" på glassbåten... Skulle egentligen bott över men valde istället att åka hem.

Några lugna dagar i Karlskrona och en underbar men blöt konsert med Lars Winnerbäck fick avsluta den korta och intensiva semestern. 

/Anna

Vi ska ju ha semester i höst, därav den korta nu i sommar!  
Allmänt | |
Upp