Polenresan i kort drag

Hemma från Polen. Resan till Polen nu i helgen var väldigt trevlig och lyckad. Kändes så skönt att komma bort en stund. Båten gick ju på fredagskvällen så vi satt i baren och drack lite drinkar, handlade på tax-freen och spelade lite på automaterna =) Kvällen avslutades i hytten med kortspel. Tidigt på lördagmorgon kom vi i land och åkte direkt till hotellet och åt en super frukost. Efter detta tog vi bussen in till Gydnia där vi spenderade dagen. Var riktigt varmt och skönt (över 25 grader) så vi ångrade att vi inte tog med badkläderna in till stan. Istället blev de "shopping" på saluhallar och i köpcentrumen. Efter x antal timmar vände vi tillbaka till hotellet där vi passade på att bada, basta och Anna och jag tog även varsin massage (fick de av Anna & Walter i födelsedagspresent). Bytte sedan om för att äta middag och kvällen försvann snabbt. Söndagen for vi till båten där vi spenderade hela dagen. Solade på däck, spelade bingo, spelade kort, spelade på automaterna, åt super härlig frukost (nästan bättre än dagen innan) mm. Hade även här bokat in oss på massage så jag är genomknådad nu kan man säga. Skönt att komma hem men resan var väldigt trevlig. Hann inte se så mycket av Polen (har ju dock varit där förr) men de lär nog bli fler gånger vi åker på kryssning så här.

Alldelses strax ska jag löneförhandla med chefen. Har aldrig gjort de förr så jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig...  Dessutom så har jag drabbats av något mystiskt, mitt huvud snurrar...känns som jag tagit mig en sup...yr som attan...var även de igår...skumt!

/Anna

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Gravid eller blodtrycksfall !? :)

#2 - - johnn:

Lägg dig femtusen kronor över det du har tänkt och var väl förberedd med argument varför. Förhoppningsvis möts ni på mitten och du får som du vill :).

#3 - - Anna:

varken blodtrycksfall eller gravid. troligtvis beror de på båtresan (enligt kunniga båtmänniskor här på jobbet)



nja 5000 kr är väl lite lite ;) haha ska vara glad om jag får 50 kr med tanke på landstingets ekonomi!

Upp