Längtar!

Åh de ska bli så härligt att få åka iväg i morgon! Längtar grymt mycket! Började packa redan igår, och har som vanligt packat väskan med kläder för ett helt kompani! Får nog ta och ta ut lite, det är ju trots allt bara två nätter som vi ska vara borta.

I veckan fick jag svar på min gastroskopi, vilket visade att allt var normalt. Bra på ett sätt men man undrar ju ändå varför jag då har så lågt blod- och järnvärde. Ska i alla fall på ny kontroll nästa vecka, för att se om mina värden har stigit. Ska även på årets hörselkontroll (går regelbundet pga min dåliga hörsel). Så igår fick jag två kallelser från landstinget i posten, snacka om att jag kände mig mer sjuk/skadad än jag är.

Idag sitter jag på intervjuer hela dagen, ska tillsätta en tjänst här på habiliteringen och jag sitter med som teamsamordnare. Nyttigt att sitta med, men svårt att veta vad man ska berätta och hur.

Ikväll ska jag på spinning med pulsband, så kallat SpinActivio, ser fram emot de då jag inte gått på det sen i våras. Ska bli härligt att få svettas lite =)

/Anna
Allmänt | |
Upp