Onsdag

Brukar gå till jobbet på onsdagar och gjorde så även idag. De slog mig under min promenad hur snabbt allt går nu, och då menar jag ffa naturen. Bara för några veckor sen var de isande kallt och inga blommor syntes till, nu är det stora fält av vitsippor, tusselago och allt vad de heter. Björkarna håller för fullt på att slå ut, och värmen kommer mer och mer. I morse var de 10 grader redan vid sju tiden! Härligt!

Måste ju också passa på att berätta att jag fått min första bild på min bröllopsklänning! Tjoho, den finns verkligen, och den ser riktigt bra ut! (Dock ser den hemskt smal ut...blir nog till att leva på vatten och bröd sista veckorna innan bröllopet). Hoppas att de ska gå snabbt nu så att jag får klänningen inom ett par veckor! Är så nyfiken och spänd på att få se slutresultatet!

/Anna

Allmänt | |
Upp