Möte

Regnar ute idag, faktiskt ganska mysigt, Man behöver sådana här dagar också, som är lite gråare, annars uppskattar man inte de fina dagarna. Men i morgon hoppas vi på fint väder igen, för då är det ju sista april. Martin och jag har inget planerat, känns inte som om sista april/valborg är en speciellt stor högtid. Har haft middag/grillat hos oss de två sista åren och de kommer vi nog göra i morgon också, men utan folk. Både Martin och jag känner oss lite slitna tror jag (och vi vet att vi har mycket att stå i framöver), dessutom ska Martin spela årets första beachtunering på lördag så det betyder tidig uppgång. Så de passar oss ganska bra att inte fara iväg någonstans.

Idag fyller förresten min lilla mamma år, hurra hurra! Har jag tur kommer de på besök i helgen, men inget är bestämt. De är liksom vi, aningens slitna. De har också svårt att åka ifrån djuren så vi får se hur de blir. (De har både får, höns och katter). Kommer de på söndag ska vi nog ta och åka iväg på konstrundan som anordnas här i Blekinge just nu. 

Idag är det annars en enda lång mötesdag... Börjar morgonen med yrkesträff (med inledande träff för hela habiliteringen i Blekinge) cch sen på em så är det teamsamordnarmöte. Så från halv nio till tre kommer jag nog sitta i möte...

/Anna 

Allmänt | |
Upp