Lite smått och gott från veckan

Vad glad jag blir över alla kommentarer!

I morse höll jag på att få ett ryck, på ett bra sätt kan man säga, fast ändå inte med tanke på att jag var på väg till jobbet. Rycket jag fick var ett städryck, hade sådan lust att bara börja städa lägenheten (eller plocka heter det när jag städar). Var/är så trött på att de ligger massa saker i lådor som inte hör hemma där, att pappersinsamlingen är överfull, diskmaskinen full med disk, kläder hänger (på sin höjd) överallt dessutom är sommarskorna (typ flipfloppsen) fortfarande framme medan alla vinterkläder är kvar på vinden. I eftermiddag är de jag som gör något åt detta (man kan ju bara hoppas att jag har lite energi kvar efter en dag på jobbet). Dessutom ska vi tvätta idag, men denna gång får Martin ha huvudansvaret för den (eftersom jag hade de förra gången).

Igår beställde vi förresten papper till våra inbjudningskort, spännande!  Håller tummarna för att de blir bra, alltid svårt att beställa från internet, speciellt nu eftersom som vi varken kunde känna eller se pappret.

Var och fikade med en kompis igår, hon ska iväg till Borneo, är inte alls avundsjuk! Lät hur underbart som helst! Hoppas hon får en riktigt bra resa, de är hon värd!

Vad kan jag annars berätta? Se som vanligt fram emot julen, snart inne i november och då får man ju nästan sätta igång med julstöket. Har börjat smygtitta på youtube på gamla adventskalendrar, man blir nostalgisk till tusen vill jag lova! Snart får man sätta igång julmusiken också, längtar!

/Anna
Allmänt | |
#1 - - Malin:

Tack för en jättetrevlig fika igår och för stödet!

Vi får ses så snart jag kommer hem igen.

Glöm inte att kolla den 4/12 =)

Kram

Upp