Final countdown

Idag flyttar vi! Gamla lägenheten är så gott som ihop plockad, mamma var grym på att packa igår. Själv var jag mest en grinig snorunge...stressad och mycket att tänka på heter de! 

Har inte kunnat sova bra alls i natt...vaknat massor av gånger så nu gav jag upp! De andra vaknar nog till liv om någon timme kan jag tänka, då blir de fart på allt!

Vi har i alla fall ett tappert gäng som sak hjälpa oss idag, Förutom mamma och pappa (mina änglar) så ska även Lisa, Peter, Nicklas, Christina, Kristina och i viss mån Stephan hjälpa till. Så jag hoppas att de går hyfsat snabbt och smidigt att flytta vårt bohag den km de rör sig om. 

Vår nya adress blir förresten Långgatan 5 i Karlskrona.

Nä, nu ska jag surfa runt lite och försöka tänka på något annat...

/Anna

Tack alla ni som stöttat mig via bloggen, de värmer 
Allmänt | |
Upp