Sista dagen



Tjoho, idag är de fredag! Som jag längtat! Inställt möte nu på eftermiddagen innebär dessutom att jag får tid till att skriva lite journaler som jag annars hade haft svårt att hinna med, samt att jag kan flexa ut lite tidigare. Mycket välbehövligt eftersom jag (som vanligt) är trött och behöver en liten powernap innan festen ikväll. Är egentligen inte så sugen på utgång men sådan kan ju ändra sig under kvällens gång. Största problemet nu (som alltid) är att jag inte vet vad jag ska ha på mig...och tyvärr (eller de kanske är tur) är ju inte Martin hemma, så jag får brottas med mina klädproblem själv idag. Ska ta en riktig funderare på vägen hem, kanske kan jag bestämma mig innan jag är hemma, vore underbart i så fall! Lutar dock åt att jag tar min hängslekjol och min vita kortärmade skjorta...men som sagt, inget bestämt än!

Martin och min TV och datorfria vecka gick riktigt bra och vi bestämde igår att vi i fortsättningen skall försöka undvika att bara slötitta, dvs vi ska bara ha på TVn och datorn när de faktiskt är någonting som vi vill se! Får se hur de går...

Brynäs vann iaf igår, skönt de! Fast Lindbäck hade ju kunnat få en bättre start, två insläppta mål på de två första skotten...illa! Men han spikade ju igen sen och Brynäs kunde tillslut vinna med 3-2 emot Timrå. Det enda som är surt är att Gävlepubliken sviker laget...dryga 4000 på läktaren är riktigt illa! Skämmes!

Nej nu måste jag skriva lite fler journaler!

/Anna

Allmänt | |
Upp