För...

För 5 år sen: Skulle jag fylla 20 år. Åkte iväg på tågluff med Hanna Falk, vilket hittills är mitt livs bästa resa, njöt verkligen av livet!

För 3 år sen: Hade jag precis träffat Martin, blev kär direkt! Skulle till Gävle och jobba hela sommaren. Insåg att tiden gått alldeles för fort, och att min studietid snart skulle vara över och med det skulle mina vänner spridas ut över Sverige/världen...
 
För 1 år sen: Jobbade jag i Söderhamn och pendlade varje veckan 8 timmar (30 mil enkel väg). Kändes som om jag bara levde på helgen...slitigt!

För 3 månader sen: Hade jag precis flyttat till Karlskrona, allt var nytt men jag trivdes direkt! Mycket beroende på alla tjejkompisar jag träffat.

Igår: Njöt jag av en av Sveriges finaste städer tillsammans med Sveriges finaste pojkvän!

I morgon: Ska jag hem till mor o far för att träffa mina bröder och gå på pub.

Om ett år: Är jag och Martin kvar i Karlskrona, kanske i ny lägenhet vid vattnet. Planerar att åka på en lång semester (några månader) i sydost Asien.

Allmänt | |
Upp