Läkarbesök

Är inte så arg längre (bara när jag tänker på de) men besviken på hur dåligt Brynäs spelade...rädslan att förlora var tyvärr för stor... Men förhoppningsvis står Brynäs inte och faller i och med detta resultat! (I så fall kommer jag bli riktigt arg)

Idag har jag varit otroligt duktig! Var iväg till en läkare idag eftersom jag har problem med min mage och där fick jag ta blodprov, i armen! Men det gick över förväntan, jag varken grät eller svimmade (kanske har jag växt upp?)! Dock låg jag med min tröja över huvudet och nöp mig i magen när hon stack in nålen! Men alla sätt är ju bra utom de dåliga, eller hur? Så får vi se vad de kommer fram till (ska även ta lite andra prover...). Läkaren var i alla fall inne på att jag hade någon bakterie i magen som kan ge samma symtom som magsår (om jag förstod honom rätt).

Nä nu är de lunch som gäller, ska även försöka dricka bort huvudvärken jag skaffat mig!

/Anna

Allmänt | |
Upp