Måndag, trött - som vanligt...

De närmar sig semester, fast helgerna går som vanligt på tok för snabbt! Hinner knappt sätta sig ner innan det är måndagsmorgon och dag för jobb. O nästa helg ska vi inte prata om, då ska jag ju dessutom jobba hela helgen (visserligen var de frivilligt, men ändå!) Förstår inte varför man är så trött hela tiden? Kanske är det helt enkelt så att jag gör för mycket?

Ja menar, varenda dag är det ju någonting inplanerat. I lördags var vi på stan och handlade diverse presenter, lunchade med Peter, Lisa och deras kompis Annie, sen iväg på träning innan de var födelsedagsfika hos Rebecca och kvällen avslutades med examensfest hos Matilda och Jesper (sen blev de förståss utgång också).

På söndagen lät jag Martin sova ut (vilken nog var ett smart drag då han mådde riktigt bra då han till slut vaknade). Sen for vi till Amiralen och storhandlade. Jag passade även på att fynda på Lindex. Skulle egentligen bara haft en tunika som Rebecca hade köpt dagen innan som jag blivit förälskad i men det slutade med att jag inte bara köpte den utan även två tunikor till, plus en BH. Men billigt var de, ena tunikan kostade bara 25 kr! Sedan tog vi bilen ut till Knösön där vi fikade och njöt av solen. På eftermiddagen blev de lite beach tillsammans med Anna, och det visade sig vara riktigt riktigt varmt på Långö, så härligt, kändes verkligen som sommar igen! Efter lite mat kom Anna och Rebecca och tittade på tre One Tree HIll avsnitt, så nu är de ikapp mig och vi kan fortsätta se på de återstående tillsammans! Kvällen avslutades med EM fotboll och bakning. Martin fyller ju år och ska bjuda på fika då så det gäller att ladda upp med kakor! Mmm vad gott det blev!

Som sagt, kanske inte så konstigt att man är trött trots allt? Men man ska inte klaga, vila kan man göra om 100 år! Tur att de är lugnt på jobbet i alla fall!

/Anna

Allmänt | |
Upp