Nu är de nära!

Usch vad dålig jag varit på att uppdatera min blogg, för att inte tala om alla kort jag hela tiden lovar att lägga upp... Fy skäms! Har egentligen inte bra ursäkt så jag hoppar raskt vidare till nästa ämne! 

Ikväll är Martin och jag bjudna till killen som bodde i lägenheten innan oss (Peter) och hans tjej Lisa (som för övrigt är från Umeå). Ska bli skoj att träffa dem igen, var ett tag sen vi sist sågs. De ska tydligen bjuda oss och ett annat par på grillat, låter mumsigt! Jag och Martin ska försöka hinna slå ihop en kladdkaka hade vi tänkt, som vi kan ta med oss som efterrätt. 

I morgon åker vi så till Stockholm och jag har inte ens börjat fundera på vad jag ska packa, väldigt ovanligt för att vara mig! Fast åt andra sidan behöver jag ju inte så mycket, något att åka i och ha på lördagen samt löparkläder. Så jag hoppas att det går smärtfritt att packa!

Nej, om man skulle ta och göra ett sista ryck innan man får gå hem för denna vecka? 

Ha en bra helg alla ni som läser, och håll tummarna för mig på söndag!

/Anna
Allmänt | |
Upp